امروز چهارشنبه۱۴۰۳/۰۲/۱۹
2024/05/08Today Wednesday
حامد پایدار مقدم
شرکت : ویراسنس
veerasense.
sinoorhotel-logo (1)
10
Years of Membership
اطلاعات اولیه

آقای حامد پایدارمقدم، دکترای مدیریت و یکی از مالکین «هتل پنح ستاره سی نور» می باشند که بالغ بر 300 اتاق دارد و کار گردشگری انجام می دهند. یکی از شرکت های زیرمجموعه ایشان، «آژانس مسافرتی سی نور پرواز ایرانیان» است که کار خدمات بلیط، مسافرتی و گردشگری را انجام می دهند.
از دیگر شرک های ایشان، شرکتی در چابهار به نام «بریس برودت» می باشد که تولیدکننده تن ماهی با برند اسکارلین، دانشجو، شهاور و صالح هستند. که البته در این زمینه تبلیغاتی انجام نداده و رقبا بر ایشان پیشی گرفته اند اما در بحث صادرات تن ماهی، کارشان رونق دارد. از ظرفیت های خالی کارخانه های معروف هم استفاده کرده و برایشان تولیدات خاصی دارند.
ایشان همچنین کارهای بازرگانی، صادرات و ساخت و ساز نیز انجام می دهد و «مجتمع تجاری کیمیا در 17 شهریور مشهد» یکی از ساخت و سازهای ایشان می باشد.
از مهمترین اهداف ایشان کارآفرینی است و آن را افتخاری برای خود می دانند.
هم اکنون مهمترین دغدغه ایشان شرایط اقتصادی کشور است و یکی از چالش های مهم ایشان این است که ورود توریست به ایران کم شده است. از طرف دیگر، تعداد هتل ها در مشهد بسیار زیاد -حدود 50 تا 60 درصد تمامی هتل های ایران در شهر مشهد می باشد- و قیمت های هتل در مشهد بسیار پایین است. بنابراین باید ساخت و سازی ایجاد کرد تا زائرین بیشتر در مشهد بمانند؛ زیرا برخی فقط برای یکی دو شب در مشهد ساکن می شوند.
ایشان در زمینه کارهای عام المنفعه فعالیت داشته و کمک های بسیار زیادی در این زمینه انجام می دهند، از جمله این که در شورای مشارکت های مردمی بیمارستان امام رضا حضور پیدا کرده و خدماتی را به مردم ارائه می دهند.
در زمینه تبلیغات، ایشان برند خوب خود را یکی از تبلیغات می دانند و معتقدند یکی از مهمترین تبلیغاتشان، خدماتی است که به مشتریان ارائه می دهند.
خط و مشی مهم ایشان، همان خط و مشی پدر ایشان است که سعی دارند همان کار را به درستی انجام دهند تا بتوانند به اهداف خود برسند و اصل مهم را صداقت در کار خود می دانند.
یکی از کارهایی که ایشان دوست دارند در آن وارد شوند، بحث توریست سلامت است؛ زیرا در شرایط فعلی، به دلیل وضعیت دلار، خدمات درمانی در ایران بسیار پایین آمده است، هم اکنون این کار را انجام می دهند و تمایل دارند این کار را به صورت گسترده و مدرن ادامه دهند.
توصیه ایشان به جوانان این است که ناامید نشود و پشتکار داشته باشند؛ زیرا پشتکار داشتن رمز مهم موفقیت هر انسان می باشد.

گالری تصاویر

رویداد صبحانه مدیران فرانگران در جان پلازا

جلسه سوم کمیته تکنولوژی های نوظهور

ششمین نشست هیئت امناء فرانگران نوین

logo faranegaran