امروز پنجشنبه۱۴۰۳/۰۲/۲۰
2024/05/09Today Thursday
سید احمد مصطفوی هاشمی
شرکت : green house
green house
10
Years of Membership
اطلاعات اولیه

آقای سید احمد مصطفوی نژاد در خانواده ای متولد و بزرگ شدند که مسئولیت پذیری، نظم، تعهد بر انجام کار و صداقت جز اولویت های تربیتشان بوده است و تا به حال تمامی سعی و تلاش خود را در راستای این باور مهم بکار برده اند تا اموری که تحت مسئولیتشان بوده را به نحو احسن به انجام برسانند.
بعد از پایان دوره لیسانس در رشته ICT با توجه به فعالیت های پدر ایشان در حوزه ساخت و ساز، ایشان نیز به این رشته علاقمند شده اند، چرا که می توان با طرح هایی اصولی و با توجه به حس زیبایی شناختی با استفاده از خلاقیت و هنر، روح زنده ای به مصالح بی جان داد. بدین منظور به تحصیل آکادمیک در رشته عمران پرداختند تا این مسیر را با آگاهی بیشتر و اصولی پیش ببرند.
در حقیقت سعی ایشان بر آن است که از هیچ تلاشی در جهت استفاده از مصالح مرغوب و حتی الامکان متریال های درجه یک تولید کشورمان، برای اشتغال زایی و رونق تولید در این مرز و بوم فروگذار نکنند که قطعا حمایت از یکدیگر امنیت و آرامش همه را در بر می گیرد.
یکی از ایده هایی که در طی فعالیت های مختلف، همواره ایشان را رها نکرده است، ساخت سازه هایی با حداقل مصرف انرژی با نام «ساختمان سبز» بوده که ان شا الله به توفیق الهی بتواند بابی باشد تا سازندگان داخلی در این امر مهم پیشرو بوده تا گامی برای حفظ محیط زیست و حفظ منابع تجدید ناپذیر بردارند.
رویای کودکانه ی ایشان، امروز یکی از اهداف بلند مدتشان است، هدفی با نیت رشد جوانان پر اندیشه و توانایی که اکـثرشان فقط نیاز به یک شعله ی امیدی دارند که بتوانند روی پای خود بایستند.
آنچه ایشان در سر می پرورانند راه اندازی مجموعه ی واحد های کوچک با امکانات متعارف برای زوج های جوانی است که شروع زندگیشان با آسایش نسبی همراه باشد و امکاناتی برای گذراندن دوره های تحکیم خانواده، کارگاه های مهارت شغلی برای یک سال حضور در آن مجموعه امکان پذیر باشد. ایشان معتقد است که این هدف شاید شکرانه ای شود برای الطاف بی پایان حضرت حق، که خدمت به همنوعان وظیفه ایست بر گردن همه ما. ایشان از خدای منان این توفقی را خواستارند.
آقای سید احمد مصطفوی هاشمی هم اینک رئیس هیئت مدیر شرکت طلای سرخ ایرانیان هستند.

گالری تصاویر

رویداد صبحانه مدیران فرانگران در جان پلازا

نشست دوم کمیسیون بورس و بازارهای مالی

نخستین نشست اعضاء کمیسیون بورس و بازارهای مالی

دومین رویداد سینما فرانگر

logo faranegaran