امروز جمعه۱۴۰۳/۰۲/۲۱
2024/05/10Today Friday
علیرضا قرصی عنبران
شرکت : آندریا
anderia copy
ac56a247-6afd-4ab5-99f6-4802fcc0ebca
5
Years of Membership
اطلاعات اولیه

تالار آندریا در زمینی به مساحت 4000 متر مربع در منطقه خوش آب و هوای ابتدای جاده شاندیز در سال 1386 تاسیس شده است. این تالار با بیش از دو هزار متر فضای مسقف دارای سالنهای مجلل و مجزا برای بانوان و آقایان میباشد. ظرفیت تابستانی 800 نفر و زمستانی 600 نفر بوده و از سال 1390

تا کنون همه ساله واحد ممتاز استان خراسان بوده است. آندریا را میتوان در دو قسمت خلاصه نمود: اولا برگزاری مجالس منظم و دوم با شکوه و دور کردن استرس و دغدغه مراسم .

مجموعه ورزشی، تفریحی و توریستی پارس سافاری کیش با هدف توسعه گردشگری و ایجاد محیط مفرح و سالم برای تمام رده های سنی بخصوص جوانان و گردشگران جزیره زیبای کیش شکل گرفته است.

این مجموعه اولین برگزارکننده تورهای سافاری صحرا در ایران می باشد و به همت مهندسین و متخصصین ایرانی طراحی و ساخته شده است.

يکي از معروفترين انواع تور سافاري ، تور صحرا است که موقعيت و مسير حرکت آن نقاط بياباني و صحرائي است . انواع وسيله نقليه مورداستفاده در اين تورها شامل خودروهاي دو ديفرانسيل لندروور،نیسان پاترول ، هامر ،تویوتا FJ کروزر ،تويوتا لندکروز و… حتي شتر می باشد.

در مجموعه پارس سافاری کیش با احداث مسیری صعب العبور، قابلیت های خودروی لندکروزر را به چالش کشیده و در این میان تجربه جدیدی از هیجان به ارمغان می آورد.

گالری تصاویر

داده ای یافت نشد
logo faranegaran