امروز شنبه۱۴۰۳/۰۲/۲۹
2024/05/18Today Saturday
محمد حسین مقدم زاده
شرکت : مرکز مشاوره آستان مهر مشهد
astan mehr
aseman (1)
5
Years of Membership
اطلاعات اولیه

سید محمد حسین مقدم زاده کارشناسی ارشد جامعه شناسی از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۴ در مجموعه های فرهنگی مشهد فعالیت داشت.
از سال ۹۵ فعالیت اقتصادی را به صورت جدی و تمام وقت پیگیری نمود و مجموعه های اترک و آستان مهر مشهد و… هلدینگ هایی بودند که در زمینه اقتصادی در آن حاضر بود.
در حال حاضر چندین پروژه عمرانی ۶ الی۴۲ واحدی در حال ساخت دارند.
در حوزه غذایی نیز دو مجموعه در بلوار جلال ال احمد و برج اطلس زیر نظر ایشان درحال فعالیت هستند و تا پایان سال ۹۸ در میدان الهیه شروع به کار خواهند نمود.
مرکز مشاوره آستان مهر مشهد واقع در بلوار سجاد، هفت حوزه مشاوره تحصیلی ، ازدواج، خانواده و… فعالیت می کند. در زمینه برگزاری کلاس های آموزشی با توجه به دریافت مجوزهای سازمان بهزیستی کارگاه هایی کم نظیر درسطح کشوری برگزار نموده است.
به زودی نرم افزارهایی نیز رونمایی می شود که در حوزه خانواده چه آنلاین و آفلاین تمرکز دارد و پاسخگوی سوالات اقشار مختلف جامعه است.
موسسه فرهنگی به نام دارالعلم مقدم که در زمینه انتشار کتب و فعالیت های خیریه فعالیت دارد و از سال ۹۲ تاسیس شد.
در حوزه جذب سرمایه گذاری هدف مجموعه ثروت آفرینی بوده درکنار آن یک خط مشی هایی دارد که در بخش فرهنگی دیده می شود افراد مختلف با سلیقه های مختلف می توانند از آن استفاده کنند.در حوزه اقتصادی فعالیت داشته .ایجاد اشتغال و بالا بردن سطح سواد فرهنگی مردم دغدغه ایشان بوده و مهمترین مسئله ای که درگیر آن هستند نوسانات اقتصادی است در مجموعه خودشان طراحی یک سیستم کارآمد را به عهده دارند که بتواند سرمایه خود را در جریان بگذارند و تولید ثروت کنند.
مهمترین عامل موفقیت صداقت و تلاش در کار و درنتیجه به دست آوردن اعتماد اجتماعی است.
بخشی از فعالیتها منظم و ثابت از قبیل اهدای کتاب به مراکز مختلف و انجام امور خیریه مانند توزیع جیره غذایی در حاشیه شهر مشهد و به صورت نامنظم کارهای دیگری را در حال انجام است.
توصیه به کسانی که تازه قرار است وارد کار شوند این است که جسارت و دقت در کار را سرلوحه تصمیمات خود سازند

گالری تصاویر

رویداد صبحانه مدیران فرانگران در جان پلازا

جلسه ششم کمیته آموزش و پژوهش

نخستین نشست کمیته فرانکست

logo faranegaran