امروز چهارشنبه۱۴۰۳/۰۲/۱۹
2024/05/08Today Wednesday
مهدی ملت خواه
شرکت : مسما
mosama-logo (2)
7
Years of Membership
003
چهاردهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان (دوازدهمین دوره معرفی چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت)
6 copy 3
چهاردهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان (دوازدهمین دوره معرفی چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت)
اطلاعات اولیه

آقای ملت خواه، فارغ التحصل لیسانس تکنولوژی بسته بندی و فوق لیساس مدیریت کسب و کار الکترونیک از دانشگاه فردوسی می باشند.
ایشان از 19 سالگی وارد حوزه کاری شدند. ایشان خود را شاگرد پدرشان می دانند و با اینکه در کارخانه پدرشان مشغول به کار شدند، اما باز هم کار را از صفر شروع کردند و پس از کسب تجربه، توانستند به موفقیت کاری خود برسند. ایشان بیان داشته اند که حتی اگر پدرشان در این کار وارد نمی شد، خودشان سعی می کردند کاری انجام دهند تا مسیری در راستای کمک به چرخه اقتصادی و مردم داشته باشند.
سیر ایجاد و حرکت این مجموعه به این صورت بوده است که پدر آقای ملت خواه، در اوایل انقلاب پس از تعطیل شدن دانشگاه، کار پدری خود را که در عرصه مواد غذایی فعالیت داشتند، ادامه دادند و مشغول کار بنکداری و عمده فروشی و بیزینس مواد غذایی شدند. ایشان از اوایل سال 1360 این کار را شروع کردند و به تدریج به فکر تولید و ایجاد اشتغال بیشتر و بهتری افتادند. تقریبا در سال 1368 مجموعه «مسما» را راه اندازی کرده اند. در ابتدا، کار این مجموعه با بسته بندی و واردات و صادرات چای شروع شد، سپس کار خود را گسترش دادند. هم اکنون، محصولات دیگری را به مجموعه خود افزوده اند و حدود 400 پرسنل در مجموعه ایشان مشغول به کار می باشند. شرکت ایشان «زرین ستاره مسما» نام دارد.
مهم ترین چیزی که ایشان از پدر خود آموخته و سر منشأ کار ایشان می باشد، صداقت، کسب روزی حلال و رضایت مشتری است.
مهم ترین دغدغه ایشان این بوده که چراغ مجموعه را در شرایط متغیر اقتصادی حفظ کنند و سعی دارند مجموعه شان را بیشتر گسترش دهند.
مهم ترین عاملی که سبب متمایز شدن کارشان از دیگران شده، کیفیت کارشان بوده است و در این زمینه، گواهینامه و تندیس های بسیار زیادی به جهت کیفیت محصولاتشان دریافت کرده اند.
مهم ترین تبلیغات کنونی این مجموعه، تبلیغات دهان به دهان است و همیشه محصولاتشان چند روز پس از تولید به فروش رسیده است.
مهم ترین توصیه ایشان به جوانان برای ورود به کار، داشتن صداقت، پشتکار و کسب رزق حلال می باشد. و اینکه اگر می خواهند رشد کنند، در کنار علمی که در دانشگاه به دست می آورند، تجربه کار را به دست بیاورند و پشتکار داشته باشند.

گالری تصاویر

رویداد صبحانه مدیران فرانگران در جان پلازا

تور تفریحی نیشابور

برنامه تفریحی-آموزشی ژنتیک کد

logo faranegaran